nog 3 dagen - Reisverslag uit Geulle, Nederland van Hanneke Haane - WaarBenJij.nu nog 3 dagen - Reisverslag uit Geulle, Nederland van Hanneke Haane - WaarBenJij.nu

nog 3 dagen

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

12 Januari 2012 | Nederland, Geulle

Zo, nog 3 dagen en dan is het eindelijk zover. Na, hier en daar, wat geploeter om mijn studie af te ronden, kan ik nu eindelijk vertrekken.

Het is nu nog een kwestie van de laatste puntjes op de i zetten. Zorgen voor voldoende truitjes, broekjes, en de juiste schoenen. Want die bergschoenen, moet ik die nu wel of niet mee nemen!?..
Verder word ik bijna overruled door de keuzes die ik kan maken. Voorheen wist ik alles tot in de puntjes te plannen, nu is het vooral een grote chaos.
Dat ik in Bangkok zal beginnen is wel duidelijk. Hier zal ik mijn visum gaan regelen voor Myanmar. Of ik dit ook direct voor Vietnam zal gaan regelen, daar ben ik nog niet uit. Lastig, want ik wil sowieso naar de full moon party, wat betreft de data komt dit niet heel handig uit.

Tot zover is duidelijk dat ik op 16 januari zal aankomen in Bangkok.
10 februari verdwijn ik voor 28 dagen van de radar, ik zal dan tot 8 maart in Myanmar verblijven. Het is hier niet, of heel moeilijk, om contact te onderhouden. Mijn iphone werkt niet, internet is er nauwelijks en heftig gecensureerd, bellen naar het buitenland is super duur ($5/6 per minuut) en daarbij ook vaak niet mogelijk.
Hoe de plannen er daarna uit gaan zien is nog redelijk vaag, het zal sowieso Vietnam worden, alleen hoe lang ik tussendoor in Thailand zal blijven weet ik nog niet.

Zo, nu nog even verder met de laatste voorbereidingen. Zaterdag nog een knaller van een feestje, en dan kan ik eindelijk gaan!

Liefs x

  • 12 Januari 2012 - 16:31

    Maria Van Raak.:

    hele mooie reis , geniet en pas goed op je zelf....

  • 12 Januari 2012 - 20:29

    Janneke:

    Hey Hanneke,
    Een fijn feest zaterdag en daarna een heeeele mooie, bijzondere, avontuurlijke reis!
    Liefs Janneke

  • 13 Januari 2012 - 14:06

    Rob Lammers:

    Chocolade kun je het beste pas voor me kopen op je terugreis, zo op het laatste moment op het vliegveld. Lieve stoere eigenwijze Hanneke, we zullen je volgen en zo af en toe reageren. Geniet er van en zorrug goed voor oezelf!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Geulle

grande tour de azie

Recente Reisverslagen:

04 April 2012

I'm coming home!

01 April 2012

still enough reasons to visit Kuching

27 Maart 2012

Can't bring me down

24 Maart 2012

Hello Malaysia!

17 Maart 2012

plannen
Hanneke

Actief sinds 03 Juli 2009
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 50424

Voorgaande reizen:

26 April 2012 - 30 Juni 2012

De zomer door als hostess

20 Augustus 2010 - 16 September 2010

India... Rudy & Hanneke

15 Januari 2012 - 30 November -0001

grande tour de azie

Landen bezocht: