plannen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Hanneke Haane - WaarBenJij.nu plannen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Hanneke Haane - WaarBenJij.nu

plannen

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

17 Maart 2012 | Thailand, Bangkok

Zo, eerlijk gezegd kan ik redelijk kort en bondig zijn over Bangkok.
Het is ondertussen de zoveelste keer dat ik hier ben, niet veel bijzonders meer dus om nog echt te doen.
Ik vul mijn dagen met slapen, hangen, lezen, stappen, gewoon lekker niks doen. Even bijkomen en zaken op een rijtje zetten.

Ondertussen zijn de tickets geboekt, de plannen iets duidelijker en is het aftellen tot mijn vertrek vanuit Bangkok begonnen.
Ik zal eerst naar Kuala Lumpur afreizen, een bijna 2 daagse treinreis. Hier zal ik 2 dagen blijven om dan naar Borneo te gaan. Op bezoek bij de orang oetangs en koppensnellers, zo'n 3,5 week heb ik hiervoor uitgetrokken. Via Brunei zal ik in Noord Borneo uitkomen om vervolgens vanaf hier naar de Filipijnen te vliegen.

Voor de mensen die meteen in de stress schieten. Ik weet van de verdwenen Nederlander. Hij is echter een gebied in gegaan waarvan al heel lang bekend is dat het niet veilig is. Niet dat ik wil zeggen eigen schuld dikke bult, maar een beetje gezond verstand gebruiken is niet verkeerd! Ik vlieg naar een plek iets ten noorden van Manila, om dan met een boog het noorden te doen en daarna naar wat eilanden af te zakken.
15 mei komt dit alles tot een einde... ik vlieg dan naar Hong Kong om me volledig onder te dompelen in China en alles wat daarbij komt kijken.

Zo jullie zijn weer helemaal op de hoogte van mijn plannen. Nu vul ik mijn dagen met uitslapen en iets preciezer dingen uitzoeken. Mijn paspoort ligt op dit moment bij de Filipijnse ambassade.
Wat trouwens nog best wel lastig was om te vinden aangezien ze de adreswijziging niet hadden doorgegeven op de site.
Ik ben ik het bezit van de nodige lonely planets. Eigenlijk ben ik er klaar voor om nu verder te gaan..Visum ophalen en dan wil ik eigenlijk nog een snorkelset kopen! :) Verjaardagscadeautje voor mezelf dat ik de komende tijd wel eens heel hard nodig kan hebben.

Who knows... I will keep you updated!

"Only dead fish swim with the stream"

  • 17 Maart 2012 - 08:17

    Jacqueline:

    Ha lieve Hanneke, Wat heb je weer een mooi verhaal geschreven! Bijzondere belevenissen, bijzondere mensen in een bijzonder land. En om daar dan zomaar je verjaardag te kunnen vieren....wow ondanks alle ups en downs van zo'n dag moet dat toch onvergetelijk zijn!!
    Ik zie dat je al weer plannen hebt gemaakt voor het vervolg van je reis. Ben benieuwd naar je verhalen daar vandaan...Take care! liefs Jacqueline

  • 17 Maart 2012 - 15:08

    Linda:

    Hey Hanneke, heb je contact gezocht met Jean Kern (van PPL)? Misschien dat je dan wel een bijzondere ontmoeting kunt hebben in Borneo bij de opvang voor orang oetangs! Good luck!

  • 17 Maart 2012 - 18:52

    Maria.:

    succes met alles....geniet van alles zelfs nu met wachten....

  • 18 Maart 2012 - 11:36

    Siemen En Sietske:

    Lieve Han, we hebben je laatste reisverslag 17/3 gelezen , geweldig wat je allemaal meemaakt. We blijven je volgen. Liefs en een friese knuffel van ons tweetjes. Siemen en Siets.Doeie

  • 20 Maart 2012 - 18:00

    Rob:

    Groeten uit Mierlo, wellicht moet je nog eens overwegen journaliste te worden...

  • 23 Maart 2012 - 18:43

    Rob:

    Kom je thuis, wil je de krant, het journaal zien en reisverslagen lezen en staat er al weer enkele dagen niets op. Het is geen vakantie Hanneke!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

grande tour de azie

Recente Reisverslagen:

04 April 2012

I'm coming home!

01 April 2012

still enough reasons to visit Kuching

27 Maart 2012

Can't bring me down

24 Maart 2012

Hello Malaysia!

17 Maart 2012

plannen
Hanneke

Actief sinds 03 Juli 2009
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 50424

Voorgaande reizen:

26 April 2012 - 30 Juni 2012

De zomer door als hostess

20 Augustus 2010 - 16 September 2010

India... Rudy & Hanneke

15 Januari 2012 - 30 November -0001

grande tour de azie

Landen bezocht: