Bye Rhodos - Reisverslag uit Brommelen, Nederland van Hanneke Haane - WaarBenJij.nu Bye Rhodos - Reisverslag uit Brommelen, Nederland van Hanneke Haane - WaarBenJij.nu

Bye Rhodos

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

29 Juni 2012 | Nederland, Brommelen

Zo daar is 'ie dan! Mijn allerlaatste dag op Rhodos. Wederom zal ik met gemengde gevoelens naar huis keren.  Na een halfjaar buitenlandavonturen is het tijd om weer huiswaarts te keren.

Een nieuwe baan is al geregeld, voor vele zal het niet als een verrassing komen dat ik weer bij Kpn aan de slag zal gaan.
Ook staat er alweer een auto voor de deur. Die staat garant aan eigen vervoer en dus weer de nodige gezellige avondjes in Roermond.

Vanavond nog een laatste keer de barstreet in.. En dan loslaten.

Nicolet en Linda wil ik graag bedanken voor de gestructureerde, gezellige en heldere samenwerking. Rowie, ex buurvrouw, ex collega, eindeloze balkonavondjes. Willem Jan, je droge humor: lees auto ruitjes schoonwrijven..

Electra palace, voor alle etentjes voordat ik naar de luchthaven moest. Sunshine, voor de gigantische hoeveelheden tzatziki en komkommer.
Belverdere, voor jullie leuke Bell boy waar ik genadeloos mee geflirt heb sinds dag een maar nog steeds de naam niet van weet.
Terrenikos, alle privé zwemsessies.

De meiden van tui/arke.. Nadin, omdat Starbucks de eerste keer al als een ritueel voelde. Marieke, voor de varkensmedaillons die ik eigenlijk helemaal niet mocht hebben... Het brengen naar het vliegveld, iedere dag een bezoekje in euromedica. Stephanie, de nodige leuke avondjes in de barstreet en verregende momenten bij mitsis grand hotel. Madicken, de happy Hippo's :)!
Vanavond gaan we nog een keer...
Natuurlijk zijn er nog vele anderen, allemaal bedankt voor de leuke tijd!

En ja het is voorbij... Mijn herinneringen en foto's neem ik mee naar huis. En wie weet wie ik in Nederland nog eens zie! <3

Verder nog een gigantische bedankt voor mijn ouders. Voor het blokkeren van bankpassen, het opsturen van nieuwe, leuke kaartjes, het boeken van tickets, maar bovenal het gigantisch vertrouwen! Nu krijgen jullie in ieder geval een tijdje rust.

Dit is voorlopig het einde van mijn blog... Maar als het weer zover is hou ik jullie zeker op de hoogte!!

Liefs xx

• 29 Juni 2012 - 12:26

Willem-Jan:

Blijf!!!!

• 29 Juni 2012 - 16:29

Ex Buurvrouw:

prive zwemsessies he.. hahaha xxxxx

• 10 Juli 2012 - 09:07

HELLO: